Searching...
Friday 15 May 2015
12:27 0

JENIS ZAK*R YANG DISUKAI WANITA





Sedikit perkongsian ilmu dibilik tidur..

Kenapa zakar yang keras panjang, besar dan tahan lama boleh memberi kepuasan kepada isteri ?

Zakar yang keras akan menekan dinding vagina dengan keras dan secara tidak langsung ia menekan sel–sel sensitif yang ada di dalam bahagian dalam vagina. Akibatnya wanita akan rasa puas dan rasa nikmat ketika melakukan hubungan seks.

Seperti yang anda tahu vagina mempunyai tujuh makam di mana setiap makam akan memberi rasa nikmat yang hebat pada wanita jika berjaya di tembusi.

Hanya kualiti zakar yang panjang dan besar boleh menembusi ketujuh–tujuh makam vagina.

Selain itu, kualiti zakar yang tahan lama akan membenarkan wanita untuk menikmati tusukan dengan lebih lama di vagina mereka. Secara tidak langsung, mereka akan rasa puas ketika bersetubuh dengan anda.

Tambahan pula jika suami memilki zakar yang kuat ketahanan semasa berjimak dapat membantu mengurut faraj isterinya semasa dayungan dilakukan. Isteri yang farajnya sihat serta puas dalam seks akan menampakkan keceriaan di wajahnya. Jika anda tidak percaya, cubalah lakukannya….

Kesimpulannya, jika anda ingin puaskan isteri anda, anda perlu sentiasa menambah baik kualiti zakar anda dari semasa ke semasa. Tiada yang lebih bahagia apabila anda bangun pagi dan berfikir yang anda mampu atau sudah puaskan isteri anda ketika melakukan hubungan seks. Kelakian anda akan lebih menyerlah apabila anda mampu memberi kepuasan kepada isteri anda.

0 comments:

Post a Comment